Koreański koncern Hyundai od lat proponuje swoim klientom najwyższą jakość i niezawodność. Chcąc to potwierdzić, wprowadził 5- letnią gwarancję bez limitu kilometrów na wszystkie nowe modele samochodów wyjeżdżające z salonów firmowych. Gwarancja ma przekonać klientów, że jakość to drugie imię Hyundai. Oferta aut z 5 letnią gwarancją cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Klienci ją chwalą i chętnie korzystają z dodatkowej ochrony – tym bardziej że jest ona bezpłatna, a jej warunki niezwykle przejrzyste. Co się zyskuje, kupując auto z 5 letnią gwarancją od Hyundai?
Ile wynosi gwarancja na samochód?
Kupując samochód, chcemy, aby służył on nam jak najdłużej. Zależy nam również na tym, aby był bezawaryjny, a wizyty u mechanika konieczne były tylko z okazji przeglądów. Nic więc dziwnego, że przy zakupie pojazdu sprawdzamy wszystkie możliwe parametry techniczne, a także stan pojazdu. Dla własnego bezpieczeństwa warto też pochylić się nad kwestiami formalnymi takimi jak gwarancja. Auta z 5 letnią gwarancją po raz pierwszy na polskim rynku zaoferowała marka Hyundai. Program gwarancyjny został wprowadzony już kilka lat temu i od początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Szczegółowe informacje na jego temat można uzyskać u pracowników firmowych salonów. W skrócie można natomiast powiedzieć, że w skład pakietu ochronnego Hyundai wchodzi 5 – letnia gwarancja bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat bezpłatnej kontroli stanu technicznego samochodu. Co to dokładnie oznacza i jakie korzyści przynosi właścicielowi pojazdu?
Pakiet gwarancyjny Hyundaia
Hyundai zapewnia swoim samochodom 5-letnią gwarancję nieograniczonego przebiegu. Jest ona standardem dla każdego nowego samochodu, a klient nie musi za nią dopłacać. Obejmuje ona całą gamę samochodów marki Hyundai i jest ważna na terenie Polski i pozostałych krajów Europy. Auta z 5 letnią gwarancją mają nie narażać ich właścicieli na nagłe i nieprzewidziane wypadki. Pakiet gwarancyjny Hyundaia obejmuje bowiem awarie takich podzespołów jak silnik, skrzynia biegów, układ kierowniczy, zawieszenia i układ hamulcowy. Powołując się na gwarancję, każdy właściciel nowego samochodu Hyundai ma prawo do wykonania w ASO bezpłatnego sprawdzania każdego z pięciu punktów kontrolnych. Kontrola może być przeprowadzana bezpłatnie raz w roku. Jej celem jest wykrycie ewentualnych problemów z samochodem, które w przyszłości mogły skutkować ważniejszą awarią. Warto tu zaznaczyć, że kontrola w ramach gwarancji wykonywana jest jako ta dodatkowa, czyli poza obowiązkowymi przeglądami okresowymi. W ramach gwarancji na samochody Hyundai nie trzeba się też obawiać o lakier, części i akcesoria oraz perforacje nadwozia. Na niektóre z tych elementów okres ochronny jest jeszcze dłuższy niż 5 lat. W przypadku akcesoriów i części Hyundai oferuje 2 lata na wszystkie oryginalne części zamienne oraz 3 lata na oryginalne akcesoria. Na dłuższą gwarancję można liczyć w przypadku perforacji nadwozia. Jej okres wynosi 12 lat i co najważniejsze nie jest ograniczony limitem kilometrów. 8 lat wynosi natomiast okres ochronny akumulatora wysokiego napięcia znajdującego się w modelach Hyundai.
Tak szeroki pakiet ochronny wynika z tego, że samochody koreańskiej marki przez okres 5 lat od zakupu objęte są pakietem Assistance. Posiadając go, właściciel pojazdu może być pewien, że otrzyma profesjonalną pomoc specjalistów zarówno w przypadku awarii, jak i unieruchomienia czy kradzieży pojazdu. W zależności od sytuacji gwarancja obejmuje próbę naprawienia pojazdu, holowanie do najbliższego warsztatu filmowego, pojazd zastępczy.
Hyundai – jedź spokojnie
Gwarancja Hyundai będąca potrójną ochroną, oznacza dla posiadaczy samochodów marki Hyundai gwarancję wysokiej jakości, mobilności oraz spokoju Bez względu na to, czy będzie się ofiarą wypadku, czy tylko awarii można liczyć na profesjonalną pomoc. Sprawdzając warunki samochodów z 5 letnią gwarancją, można się przekonać, że gama korzyści dla klienta jest bardzo duża.